جمعہ, نومبر 16, 2012

صارف عدالت کے نوٹس پر کمپنی نے نیا یو پی ایس دے دیا

راولپنڈی کی خصوصی صارف عدالت کی جانب سے لیگل نوٹس کے اجراء پر ملٹی چوائس کمپنی نے صارف کو یو پی ایس واپس کر دیا۔ ڈسٹرکٹ کنزیومر کونسل کے فوکل پرسن ادریس رندھاوا نے شہریوں کو خبردار کیا کہ وارنٹی والی اشیاء کی مرمت کے لیے ادائیگی نہ کریں یہ کمپنیوں کی زمہ داری ہے کہ وہ اپنے پاس سے چیزیں ٹھیک کر کے دیں۔ 

صارف محمد اظہر نے پنجاب کنزیومر پروٹیکشن ایکٹ کے تحت ایک لیگل نوٹس جاری کیا تھا جس میں مﺅقف اختیار کیا گیا کہ اس نے کمپنی سے ایک عدد یو پی ایس خریدا جس کی ایک سال کی وارنٹی دی گئی اور وہ وارنٹی میں تین بار خراب ہو چکا ہے۔ صارف نے جب بھی کمپنی سے رابطہ کیا تو ہر وقت رپیئرنگ چارجز وصول کرتے ہیں۔ حالانکہ وارنٹی میں تمام اخراجات کمپنی کے ذمہ ہوتے ہیں۔ کمپنی نے آج صارف کو نیا یو پی ایس فراہم کر دیا اور تسلیم کیا کہ آئندہ کسی صارف سے دوران وارنٹی، چارجز وصول نہیں کیے جائیں گئے۔ کنزیومر کونسل کی طرف سے انہیں آگاہ کیا گیا کہ اگر دوبارہ ایسی شکایت آئی تو نوٹس کے کیس کورٹ میں فائل ہو جائے گا جس کی تمام ذمہ داری کمپنی پر عائد ہوگی۔


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

آپ کی رائے باعث مسرت لیکن موقف کا غیر اخلاقی حصہ حذف کر دیا جائے گا۔