ہفتہ, جولائی 28, 2012

برطانوی نژاد پاکستانی ڈاکٹر سمیرا کا اداکارہ میرا کے خلاف قانونی کارروائی کا آغاز

لاہور (ندیم علوی) اداکارہ میرا کے منگیتر کیپٹن نوید کے والد راجہ پرویز کے بعد پاکستانی نژاد برطانوی ڈاکٹر سمیرا نے بھی میرا کے خلاف قانونی کارروائی کا آغاز کردیا ہے۔ ڈاکٹر سمیرا نے میرا کے خلاف ایک لاکھ پاﺅنڈ ہتھیانے پر وزیراعلیٰ پنجاب اور انسپکٹر جنرل پولیس پنجاب کو انکوائری کے لئے درخواست دے دی ہے۔ سمیرا نے حکومت سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ میرا کے خلاف کارروائی کرنے کے لئے ثبوت لے کر پاکستان آرہی ہیں اس لئے انہیں تحفظ فراہم کیا جائے اور میرا، اس کی والدہ شفقت زہرہ بخاری، بہن شائستہ، بھائی احسن کا نام ایگزٹ کنٹرول لسٹ میں شامل کیا جائے تاکہ ےہ لوگ ملک سے فرار نہ ہوسکیں۔ سمیرا نے درخواست میں لکھا ہے وہ اور ان کا خاندان گزشتہ 30 سال سے برطانیہ میں مقیم ہے اور برطانوی شہری ہیں اور چند ماہ قبل میرا کی متنازع منگنی کے بارے میڈیا میں چلنے والی خبریں دیکھ کر انہیں حوصلہ ملا کہ وہ بھی میرا کی جانب سے اپنے ساتھ ہونے والے فراڈ کو منظرعام پر لائیں۔ ہمیں ےہ جان کر شدید دھچکہ لگا کہ میرا نے ایک لاکھ پاﺅنڈ ہتھیانے کے لئے میرے معصوم بھائی کو ٹارگٹ کیا۔ اس وقت تو انہیں مزید حیرانی ہوئی جب میرا نے پاکستان میں مجھے، سہیل اور خاندانی ملاقاتوں سے لاعلمی کا اظہار کیا۔ جب میرا کو ےہ ےقین ہوگیا کہ میں اس کے خلاف قانونی کارروائی سے باز نہیں آﺅں گی تو اب وہ، اس کی والدہ اور اس کا بھائی مجھے فون کرکے دھمکیاں دے رہے ہیں کہ اگر میںنے پاکستان آکر میڈیا میں ان کے بارے میں کوئی بات کی تو نتائج کی ذمہ دار خود ہوں گی۔ اس بارے میں جب میرا سے موقف جاننے کے لئے رابطہ کیا گیا تو اس کا فون بند تھا۔

جنگ

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

آپ کی رائے باعث مسرت لیکن موقف کا غیر اخلاقی حصہ حذف کر دیا جائے گا۔